Tuesday 8 December 2015

Hai Blogger?

Assalamualaikum,

First of all, saya akan memeperkenalkan diri saya. Nama saya ialah Ainaa Mathirah. Saya akan bahasakan diri saya Ainaa. Ainaa berumur 14 tahun. Lahir pada 9 May 2001 #tarikhpenting . Tiada apa yang menarik tentang diri AinaaAinaa cuma seorang manusia biasa yang punyai impian dan seribu angan. Malah, sentiasa ada idea untuk sebuah karya cerpen cuma bila saya duduk depan laptop ingat semangat nak tulis tapi HAMPEHH, time tu pulak terfikir siapa nama lelaki tu, camner ending dia, apa ayat yang sesuai dan masalah utamanya adalah TIRU, Ainaa takut gegile bila saya buat dan publish ke blogger, mesti ada je yang comment cakap Ainaa ni meniru cerita itu ini. So, sampai skng Ainaa takut nak publish. Jadi, silakan membaca. xoxo

Bismillah, dengan ini Ainaa akan menceritakan serba sedikit tentang diri Ainaa.

Ainaa suka makan, seriously Ainaa suka makan, terlalu cintakan makanan sampai tak ada masa untuk bercinta. INGAT YE, bercinta bukn bermaksud CRUSH tak ada hahaha


one of my fav, kat rumah pun boleh buat pancake

Lagi nak cerita pasal apa? Okay let's continue with family. Ainaa ada 9 adik beradik. Ainaa yang ke 9. 6 perempuan 3 lelaki. Tiga orang kakak Ainaa dah kahwin. So, Ainaa akan ceritakan serba sedikit tentang mereka.

Ahmad Amran (my hero)
-berkahwin (dengan emak! haha)
-9 anak (kami lahh tu)
-tegas tapi ada sebab. dia sentiasakan mahukan yang terbaik buat kami semua, anaknya
-senior manager di TNB

Rohani (pemaisuri hati Ainaa)
-berkahwin (dengan di atas :p)
-THE BEST COOKER (paling sedap asam pedas)
-semua kakak Ainaa pandai masak asal dari usaha dia mengajar kami sehingga pandai. Dia tidak pernah membiarkan anak gadisnya berkahwin sebelum handal memasak.(ayah Ainaa dan Ainaa menjadi tukang rasa)

**Harap maaf, Ainaa tidak boleh dedahkan identiti adik beradik lain, sebab takut ada kes, lagipun Ainaa kena minta kebenaran drpd mereka. Sorry.

                                      ainaa hantar gambar tangan dulu hehe


0 comments:

Post a Comment

 

Angry Ainaa Template by Ipietoon Cute Blog Design

Blogger Templates